22 Декабря, 2015

При порушенні в роботі або неправильній поведінці внутрішніх моніторів, монітора консьєржа або панелей, не поспішайте відносити їх до сервісного центру! Якщо Ви помітили невідповідність заявленої функціональності або порушення будь-якої працездатності, то це зовсім не означає, що Ваш пристрій потребує ремонту. Прочитайте, будь ласка, наведені нижче рекомендації, і випонивши необхідну Вам дію, з ймовірністю 99% — Ваш пристрій виявиться повністю працездатним:

1. Якщо у Вас внутрішній монітор неадекватно реагує на натискання екрана, не правильна чутливість натискань, при натисканні спрацьовують сусідні кнопки, спрацьовують кнопки розташовані в дрогому кінці екрану або при натисканні на сенсорний екарн — не відбувається ніякої реакції, тоді Вам необхідно сенсорний екран монітора !

Перейти до інструкції з калібрування сенсорних екранів внутрішніх моніторів та монітора консьєржа.

2. Якщо у Вас спостерігаються порушення в роботі внутрішнього монітора, монітора консьєржа або панелі виклику, що характеризуються непрацездатністю будь-якого вузла, відсутністю або не виконанням заявленої функціональності, тоді Вам необхідно просто оновити вбудоване Програмне Забезпечення (Firmware) на вашому пристрої.

Перейти до інструкції з оновлення Програмного забезпечення панелей та моніторівПерейти к инструкции по обновлению Программного Обеспечения вызывных панелей и мониторов.