Чи сумісні ваші монітори/панелі із пристроями сторонніх виробників?

Так, якщо пристрої інших виробників підтримують протокол SIP (RFC 2543).

Чи можна використовувати тільки панель виклику, без відеодомофона, і керувати нею зі смартфона?

Так, ви можете використовувати панель виклику без відеодомофона. Ви зможете налаштувати її для чотирьох SIP акаунтів (4-х користувачів). Також можливо реалізація рішення для офісів: підключити викликову панель по SIP протоколу до IP АТС і налаштувати виклик на потрібного абонента.

Чи можна розширити кількість керованих реле у панелі виклику AV-01MFD?

Так, підключивши модуль керування двома замками BAS-IP SH-42.

Як довго здатні працювати панелі виклику при відключенні електроживлення?

Все залежить від джерела безперебійного живлення. Реалізувати її можна, підключивши акумулятор на 12 мА/год до блоку живлення BAS-IP UPS-DP. Це дасть 4-5 годин безперервної роботи панелей виклику BAS-IP (час роботи залежить від ємності акумулятора).

Чи записують панелі виклику відео з камер у режимі «сну»?

Усі панелі виклику BAS-IP транслюють потік RTSP для можливого запису відео з камери на відеореєстратор.

Чи інтегрується ваше обладнання до систем відеоспостереження/СКУД?

Так. У системі відеоспостереження ви можете вести запис з камер панелей виклику за допомогою протоколу RTSP.

Для інтерграції в систему СКУД в наших панелях викликів передбачений інтерфейс WIEGAND-26.

На скільки градусів повертається камера у відеопанелях? Який кут огляду відеокамер у панелях?

У всіх викликових панелях BAS-IP, крім моделі AV-02 v3, в якій відсутнє регулювання напрямку камери, кут повороту камери по вертикалі до 15, по горизонталі — до 20. Кути огляду відеокамер, встановлених у панелях, становлять: 71˚ по горизонталі та 56˚ по вертикалі.

Чи можна щось зробити, не приносячи обладнання в сервіс-центр?

При порушенні в роботі або неправильній поведінці внутрішніх моніторів, монітора консьєржа або панелей, не поспішайте відносити їх до сервісного центру! Якщо Ви помітили невідповідність заявленої функціональності або порушення будь-якої працездатності, то це зовсім не означає, що Ваш пристрій потребує ремонту. Прочитайте, будь ласка, наведені нижче рекомендації, і випонивши необхідну Вам дію, з ймовірністю 99% — Ваш пристрій виявиться повністю працездатним:

1. Якщо у Вас внутрішній монітор неадекватно реагує на натискання екрана, не правильна чутливість натискань, при натисканні спрацьовують сусідні кнопки, спрацьовують кнопки розташовані в дрогому кінці екрану або при натисканні на сенсорний екарн — не відбувається ніякої реакції, тоді Вам необхідно сенсорний екран монітора !

Перейти до інструкції з калібрування сенсорних екранів внутрішніх моніторів та монітора консьєржа.

2. Якщо у Вас спостерігаються порушення в роботі внутрішнього монітора, монітора консьєржа або панелі виклику, що характеризуються непрацездатністю будь-якого вузла, відсутністю або не виконанням заявленої функціональності, тоді Вам необхідно просто оновити вбудоване Програмне Забезпечення (Firmware) на вашому пристрої.

Перейти до інструкції з оновлення Програмного забезпечення панелей та моніторівПерейти к инструкции по обновлению Программного Обеспечения вызывных панелей и мониторов.

Які замки можуть бути підключені до індивідуальних та багатоквартирних викликових панелей BAS-IP?

До індивідуальної або багатоквартирної панелі виклику BAS-IP можна підключити електромагнітний або електромеханічний (у тому числі типу «заскочка») замок.

Чи плануєте ви розширення типів зчитуваних карт доступу, такі як Mifare, iCLASS та інші?

Зчитувачі Mifare вже встановлюються на панелі, але тільки на замовлення. Використання зчитувачів з підтримкою iCLASS не планується.

Чи є підтримка протоколу SIP в останніх версіях викликових панелей?

Уся лінійка третьої версії підтримує SIP 2.0.

Чи є можливість підключити сторонній контролер до панелі виклику AV-01T v3?

Ви можете підключити сторонній контролер, який має підтримку Wiegand-26, оскільки панель має вихід Wiegand-26.

Щоб переадресувати дзвінок з панелі на мобільний пристрій, потрібно ставити окремий SIP-сервер стороннього виробника?

У локальній мережі достатньо програми BAS-IP, у глобальній – потрібна SIP АТС.