Чи можу я отримати дзвінок з мого домофону на мобільний пристрій?

Так, це реалізовано за допомогою протоколу SIP. Для цього потрібно встановити програму BAS-IP Intercom. Після – зареєструватися в сервісі sip.bas-ip.com та отримати SIP номери.

Далі потрібно привласнити ці номери панелі виклику та смартфону і згідно з інструкцією налаштувати виклик на ваш додаток на вашому мобільному пристрої. У результаті, знаходячись будь-де і маючи доступ до інтернету, ви зможете приймати виклики з вашої викликової панелі на свій мобільний телефон.

Якщо у мене немає коробки з QR-кодом, як мені зареєструватися на sip.bas-ip.com?

Надішліть, будь ласка, фото серійного номера обладнання (серійний номер знаходиться з тильного боку, на наклейці) до нас на [email protected] та вкажіть e-mail, під яким ви реєструвалися на sip.bas-ip.com.

За один серійний номер ми включимо до вашого облікового запису можливість додавання 5 віртуальних номерів.

Чи підтримує ваше обладнання Power over ethernet?

Так, практично всі наші монітори та панелі викликів підтримують живлення за технологією PoE.

Для того, щоб дізнатися, чи підтримує PoE певна модель пристрою, зайдіть в каталог (https://www.bas-ip.com.ua/catalog) і далі зайдіть на сторінку продукту, в технічних характеристиках пристрою ви знайдете потрібну інформацію.

Чи можна за протоколом SIP використовувати обладнання різних виробників?

Ви можете комплектувати домофонну систему обладнанням різних виробників за умови, що воно підтримує стандартний SIP 2.0. Якщо пристрої підтримують цей протокол, вони працюватимуть в одній системі.

Чи можна підключити до домофонної системи камери BAS-IP будь-якого виробника?

До домофонів BAS-IP можна підключати IP камери будь-якого виробника за допомогою RTSP потоку.

Чи можна встановити програму для прийому дзвінків із викликних панелей на ПК чи ноутбук?

Ви можете встановити SIP-клієнт на Windows, MacOS або Linux, за допомогою якого можна приймати дзвінки з викликів панелей BAS-IP, отримувати відео і відкривати двері.

Чи є можливість інтеграції з приватною системою «розумний дім»?

Так, ми можемо відкрити API індивідуально для монітора клієнта. Для цього надішліть відповідний запит [email protected].

Чи потрібна для віддаленого доступу до домофону через зовнішня IP-адреса?

Якщо для доступу до монітора через BAS-IP Intercom використовується протокол SIP, то зовнішня IP-адреса не потрібна, але необхідно вимкнути фільтрацію SIP трафіку в мережевих налаштуваннях вашого маршрутизатора.

Чим забезпечується захист домофонної системи від зловмисників?

Крім можливості завдання складних паролів для доступу в web-інтерфейс, викликові панелі BAS-IP мають вбудований програмний захист, а всі бази даних зашифровані.

Що таке IP-відеодомофонні системи?

IP-відеодомофонні системи – це найпрогресивніше та найсучасніше рішення серед домофонних систем, що існує на ринку, що використовує для передачі даних цифрову лінію, тобто локальну мережу або мережу інтернет.

У чому перевага IP-системи порівняно з аналоговою?

Вона може:
• здійснювати внутрішній відеозв’язок між абонентами;
• здійснювати зв’язок із консьєржем та службами житлового комплексу;
• здійснювати відеоспостереження та запис фото відвідувачів;
• здійснювати інформаційне оповіщення власників квартир адміністрацією як окремих будинків, так і цілих житлових комплексів;
• створювати з урахуванням індивідуального модуля систему «розумний будинок»;
• перебуваючи у зоні дії домашнього Wi-fi, можливість керування системою з мобільного телефону (iPhone, Android);
• можливість отримання дзвінка на мобільні пристрої, використовуючи SIP-протокол;
• необмежену кількість пристроїв у системі та відстань між ними;
• швидке оновлення програмного забезпечення;
• унікальний дизайн усіх моделей

Який термін гарантії надає BAS-IP?

Гарантія на обладнання складає 36 місяців.

Яка може бути максимальна кількість пристроїв у системі?

Максимальна кількість пристроїв у системі – до 10 мільйонів.

Скільки панелей можна підключити до пульта консьєржа?

Кількість панелей, що підключаються, до пульта консьєржа залежить від завдань, поставлених системі. Для дзвінка з панелі на монітор консьєржа можна підключити до 99 багатоквартирних панелей і до 1000 індивідуальних панелей. Більше не можна у зв’язку з обмеженням адресного простору. Монітор консьєржа може бути один на всю систему, тому він може підключатися до всього пулу встановлених викликових панелей і робити на них виклик (оповіщення на панелі). Їхня кількість у мережі може бути до 10 тисяч багатоабонентських та 10 мільйонів індивідуальних панелей.

Чи можна налаштувати систему, щоб при замиканні сухих контактів автоматично відкривався замок (наприклад, на випадок пожежі)?

Так це можливо. На всіх панелях є вхід під сухі контакти для відкриття дверей.

Як спрацювати сигналізацію, яким чином буде проінформований абонент?

При спрацюванні тривожних датчиків, підключених до шлейфів сигналізації та індивідуального монітора, інформація про це з’явиться на екрані внутрішнього монітора та тривожному виході внутрішнього монітора, також інформація прийде на комп’ютерне програмне забезпечення. При використанні протоколу SIP можливе надсилання повідомлень і виклик на SIP обліковий запис.

Де зберігається архів подій?

Архів вхідних, вихідних та пропущених дзвінків, а також повідомлень зберігається у внутрішній пам’яті монітора.

Чи можлива інтеграція BAS-IP у систему відеоспостереження?

Так, починаючи з версії v3 SIP, викликові панелі «віддають» відеопотік по RTSP протоколу для подальшого використання в системах відеоспостереження.

Чи є можливість запису фото чи відео за датчиком руху?

Ні, можливість запису датчика руху не підтримується.

Чи можна підключити IP-домофон BAS-IP до існуючої аналогової багатоквартирної координатно-матрицьної системи?

Оскільки BAS-IP — це цифрова система, що працює за власним протоколом, то підключення до аналогової системи можливе лише за допомогою спеціального адаптера BAS-IP VIZIT.

Які функції комп’ютерного ПЗ?

Комп’ютерне програмне забезпечення може виконувати такі функції:
• надсилати текстові повідомлення на внутрішні монітори;
• здійснювати моніторинг активних пристроїв у мережі;
• здійснювати моніторинг охоронних шлейфів сигналізації, внутрішніх моніторів;
• реєструвати та видаляти картки доступу на контролерах викликових панелей;
• переглядати проходи картами доступу.

Чи можна підключити одну індивідуальну панель виклику до внутрішнього монітора безпосередньо, без використання комутаційного обладнання?

Так, таке підключення можливе. Викличну панель і внутрішній монітор можна з’єднати між собою звичайним патч-кордом (прямий або перехресний обтиск).

Як підключаються модулі домашньої автоматики?

Модулі домашньої автоматики підключаються до монітора за 485 інтерфейсом, але через адаптер протоколу BAS-IP SH-61. Завантажити схему підключення модулів домашньої автоматики можна на нашому сайті.

Дайте відповідь, будь ласка, чи можна отримати відео на IP телефон?

Отримати відео на IP-телефон можна, якщо телефон підтримує кодек h264.

Скажіть, будь ласка, коди для IR модуля встановлено?

Ні, модуль, що навчається, тому Ви можете задати необхідні коди самостійно.